סטוצ'ינר נעמי

סטוצ'ינר נעמי

נעמי סטוצ'ינר, ילידת יוהנסבורג, אם לארבעה  ילדים, סבתא לאחד-עשר נכדים, היא הנשיאה והמייסדת של 'בית איזי שפירא', שאותו ייסדה עם אחיה בשנת 1981, להנצחת שמו וזכרו של אביהם. 

ית איזי שפירא' הפך במרוצת השנים האלה למפעל חייה של נעמי, לו היא מגוייסת מתוך תחושת שליחות, במקצועיות, בהתלהבות באהבה. המקום הפך לביתם ומרכז חייהם של ילדים עם צרכים מיוחדים ולבני משפחותיהם וכאן הם מקבלים הזדמנות להשתלב כשווים בחברה.

 נעמי היא יזמית חברתית ומודל למנהיגים  פורצי דרך בחברה הישראלית. היא הצליחה לטפח צוות עובדים מסור ומיומן, לפתח חידושים טיפוליים ושירותים ייחודים, תרמה תרומה גדולה לפיתוח המחקר, יזמה כנסים בינלאומיים, הקימה לובי וגייסה משאבים מכל העולם למען ילדים עם צרכים מיוחדים.

בזכות פעילותה תרמה נעמי תרומה מכרעת לשינוי התודעה החברתית בישראל באשר לזכויותיהם ומקומם של ילדים עם נכויות התפתחותיות והביאה כבוד ומוניטין לרעננה, כעיר מובילה בתחום השירותים לאנשים בעלי צרכים מיוחדים.

נעמי סטוצ'ינר חברה בוועדות ומועצות ארציות רבות בתחום הסוציאלי והקהילתי, זכתה בפרסים על מפעל חיים, בתוכם גם פרס ראש הממשלה 'מגן הילד', פרס הנרייטה סולד לעבודה סוציאלית ועוד. 


אליעזר יפה 14, רעננה
|
טלפון: 09-7414110, 09-7437045
|
פקס: 09-7411750
דוא"ל: rachelr@raanana.muni.il
|
http://moreshet.raanana.muni.il