בר-טל רינה

בר-טל רינה

רינה בר-טל, ילידת חיפה, אם לשלושה וסבתא לתשעה נכדים, מנהיגה ואשת ציבור מעורבת ומשפיעה. תרמה תרומה חשובה לעיר לאורך שנות פעילותה הציבורית מאז ימיה כמזכירת נעמ''ת רעננה.

הייתה האישה הראשונה שנבחרה למועצת העיר בשנת 1983. מאז ולאורך שש עשרה שנים, מילאה שורה של תפקידים, ביניהם יו''ר ועדת החינוך, חברת הנהלת העיר, סגנית ראש העיר הממונה על אגף התרבות, הנוער והספורט במשך שתי קדנציות ומ''מ ראש העיר.

בשנות כהונתה פותחו תשתיות נרחבות בתחומי התיאטרון, המוסיקה, הספרות, הזמר והאמנות. בדאגתה לבני הנוער, הרחיבה את פעילות תנועות הנוער והקימה את היחידה לקידום נוער.

רינה בר-טל נודעה בפעילותה הנמרצת לקידום מעמד האישה ולהעמקת השוויון בין המינים ברעננה ובישראל כולה. הקימה את 'לובי הנשים למעורבות קהילתית', יזמה את הקמת 'המרכז לסיוע נפגעות אונס ותקיפה מינית' ברעננה, ויסדה את 'מועצת הנשים העירונית'. הייתה הרוח החיה להקמת הקבוצה הראשונה של כדורעף נשים, טיפחה את התשתיות והגדילה את התקציבים לפעילות ספורט לבנות ולנשים.

מזה 11 שנים מכהנת רינה כיו''ר שדולת הנשים ישראל, חברת הנהלה במועצה הציבורית לבריאות האישה, במועצה הציבורית לקידום ספורט נשים ובוועדה המייעצת של הרשות למעמד האישה.


אליעזר יפה 14, רעננה
|
טלפון: 09-7414110, 09-7437045
|
פקס: 09-7411750
דוא"ל: rachelr@raanana.muni.il
|
http://moreshet.raanana.muni.il