בן-דוד חיים

בן-דוד חיים

חיים בן-דוד, יליד רעננה, אב לשלושה, החל את פעילותו הציבורית בפרויקט ''אמץ תלמיד'' בתיכון 'מור מטרו ווסט', במסגרתו סייע לתלמידים שיד משפחותיהם לא הייתה משגת.

בצנעה  ובסתר, בעזרת קומץ מתנדבים, הלכה פעילות זו והתרחבה והייתה למערכת סיוע, המספקת מידי שבוע ובערבי חג חבילות מזון, בגדים חמים וציוד ומעניקה מלגות ושאר עזרה דחופה למשפחות נזקקות בכל רחבי העיר זאת בעזרת רשת נהגים מתנדבים. בהתלהבות המאפיינת אותו רתם למפעל חסד זה בני נוער, הפועלים לצידו ומסורים לעשייה למען הקהילה.

במסירות ראויה לשבח, נרתם חיים בן-דוד לנבחרות של תיכון 'מור מטרו ווסט', גייס תרומות למענן וליווה כל ספורטאי. בפעילותו המבורכת תרם תרומה חשובה להצלחותיו של התיכון כמרכז חינוך לספורט. בלבו החם ובאישיותו המיוחדת הוא נרתם לכל משימה ולכל פרוייקט. יחד עם מועצת התלמידים, יזם ערב התרמה למען בית חולים לוינשטיין, לאחר פציעתו של אחד התלמידים. הוא מהווה משענת תומכת למשפחות שכולות ולהורים, שבניהם נפלו ומסייע להן בהנצחת  יקיריהם.

חיים בן-דוד פעל בהתנדבות בוועדות הרווחה, וועדת הרפרטואר של ''יד לבנים'', כיהן כיו''ר וועדי ההורים בחטיבה ובתיכון וכחבר בוועד ההורים היישובי. במעורבותו הקהילתית הוא מקור השראה לאחרים בעשייה למען הזולת.


אליעזר יפה 14, רעננה
|
טלפון: 09-7414110, 09-7437045
|
פקס: 09-7411750
דוא"ל: rachelr@raanana.muni.il
|
http://moreshet.raanana.muni.il