חסן משה

חסן משה

משה חסן ורעייתו אתי, הורים לשלושה ילדים, סב וסבתא לנכדה, חוו טרגדיה קשה, עם מותו של בנם רועי בתאונת דרכים במהלך שירותו הצבאי.  מתהומות השכול הרימו עצמם ובחרו להנציח את רועי בהקמתה של 'קרן רועי לא אחסר', שכולה קודש לרווחתם של ילדי רעננה.

בשליחות- מצווה זו, מקדיש עצמו משה מאז 1989, במסירות ובאהבה לסיוע למשפחות, שידן איננה משגת לממן את הצרכים הרבים של ילדיהן. אוזנו קשובה, לבו פתוח וידו מושטת לכל פנייה – מתרומת ילקוטים, ספרי לימוד, מחשבים, עזרים דידקטיים, ארוחות חמות, ביגוד והנעלה, טיפולים רפואיים, אבחונים פסיכולוגיים, סיוע למימון חוגים וקייטנות, מסעות לפולין, פעילויות חינוכיות לשיפור הישגיהם של תלמידי העיר, למען מוגנותם ולרווחתם הנפשית.

יד ביד עם מערכת החינוך ומערכת הרווחה העירונית מהווה משה חסן לצד רעייתו אתי, מפעל צדקה הפועל 24 שעות ביממה ונענה למחסורו של כל ילד מילדי רעננה. במעשיו אלה מסייע משה, בצנעה, לשם שמיים ושלא על מנת לקבל פרס, לאלפי תלמידים במיליוני שקלים.  

מידי שנה מוביל משה מפעלי גיוס תרומות, תוך רתימת מתנדבים מהקהילה, בהם תלמידים רבים, ומשקיע את כל נפשו ומאודו בשליחות המופלאה שנטל על עצמו.

    

אליעזר יפה 14, רעננה
|
טלפון: 09-7414110, 09-7437045
|
פקס: 09-7411750
דוא"ל: rachelr@raanana.muni.il
|
http://moreshet.raanana.muni.il